VoIP to inny wymiar telekomunikacji – to telefonia stacjonarna dostępna przez internet. Dlaczego warto zainwestować w centralę VoIP? I dlaczego stanowi ona zdecydowanie lepszy wybór niż zwykła centralka telefoniczna? Odpowiadamy!
Centrala VoIP – zalety
Bez wątpienia największą zaletą centrali VoIP jest wysoka jakość połączenia. Można powiedzieć, że jest ona nawet dwukrotnie lepsza niż w przypadku tradycyjnej centrali z okablowaniem. Drugą zaletą jest niezawodność. Centrale VoIP umożliwiają wykonywanie i odbieranie połączeń nawet w przypadku nagłej, niezapowiedzianej awarii prądu. Trzecią zaletą jest brak okablowania.
Centrala VoIP a oszczędność
Dla właścicieli firm jedną z najważniejszych kwestii jest ta, czy wybór centrali VoIP przyniesie jakieś oszczędności. I tutaj mamy pozytywną informację. Otóż w przypadku centrali VoIP niema ukrytych kosztów, a opłaty ponoszone są wyłącznie za wykonywane faktycznie połączenia. Oszczędza się również na tym, że nie trzeba kupować kabli, niezbędnych w tradycyjnej centrali telefonicznej.